.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران عنوان کرد:
تعزیر متخلفین بهداشتی در مازندران

 شمال نیوز: مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران از تعزیر متخلفین بهداشتی در مازندران خبر داد و گفت : یکی از صلاحیت های مهم تعزیرات حکومتی برخورد با متخلفین در بخش های صنفی و غیر صنفی می باشد.

 به گزارش شمال نیوز؛ مهدی عباسی افزود : رعایت ضوابط و مقررات بهداشتی در واحد های صنفی و غیر صنفی الزامی و از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد .

این مقام ارشد تعزیرات حکومتی مازندران تصریح کرد:با توجه به اهمیت موضوع بهداشت و برخورد با متخلفین بهداشتی در اسرع وقت شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات بهداشتی تاسیس و به صورت ویژه به تخلفات واحد های صنفی و غیر ضنفی در بخش بهداشت رسیدگی و اعمال مجازات می نماید .

عباسی در خصوص مجازات های احصاء شده در قوانین تعزیرات حکومتی برای متخلفین بهداشتی گفت : مجازات هایی از جمله جزای نقدی ، تعطیلی واحد ، لغو پروانه کسب، قطع خدمات دولتی ، نصب پارچه به عنوان متخلف ، توبیخ کتبی در بخش دارو درمان و ضبط کالا با توجه به تکرارو شدت تخلف اعمال خواهد شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی مازندران خاطر نشان کرد: این اطمینان را به مردم شریف استان می دهم همانطور که با دیگر متخلفین در بخش های مختلف بدون اغماض و قاطعانه برخورد می نماییم در بخش بهداشت ، دارو و درمان نیز بدون اغماض و قاطعانه برخورد کنیم تا متخلفین بهداشتی از حاشیه امنی برخوردار نباشند و سلامت شهروندان عزیز را به خطر نیندازند که به هیج عنوان قابل جبران نیست .

وی در خصوص پرونده های بهداشتی از ابتدای سال تاکنون گفت : از ابتدای سال 770 فقره پرونده به تعزیرات حکومتی ارسال که از این تعداد 733 فقره مختومه و متخلفین بهداشتی به مبلغ 1 میلیارد و 289 میلیون و 9 هزار ریال جزای نقدی محکوم شدند.

وی عمده پرونده در بخش بهداشت را مربوط به خواربارفروشی 128 فقره ،نانوائی 85 فقره ، مرغ فروشی و اغذیه فروشی هر کدام 48 فقره ، قصابی 45 فقره ، مرغ فروشی 38 فقره ،رستوران 30 فقره ، قهوه خانه داران 28 فقره ،قنادی 25 فقره ، لوازم بهداشتی ،آشپزخانه داران هر کدام با 19 فقره پرونده عنوان نمود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

هانی 21 شهريور 1394
من مي تونم از پزشكي كه با اشتباه پزشکیش، موجب فوت فرزندم شد و محكوميت قضايي هم دارد شکایت کنم لطفا یکی مرا راهنمایی کند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.372 seconds.